ღمن و عليرضام و♥ღدخترِ ماه ღ♥ღ

غمگین من...

1392/2/20 18:05
نویسنده : one mam and one wife
156 بازدید
اشتراک گذاری
می‌دانی بدترین اتفاق دنیا نداشتن تو نیست،
غمگین دیدنت است..غمگین دیدنت !
تماشای اندوه چشمانت و مطلقا کاری از دستم بر نیامدن، کابوسی است برای خودش!
می‌دانم که این روز‌ها از میان آتش می‌گذری، می‌دانم و کاری از دستم بر نمی‌‌آید..
من تنها می‌توانم خودم را آماده کنم هر سو که ایستادی، بار نباشم..
دور شوی یا نزدیک، یار باشم..
هر چه که شد، یادت نرود پسِ پشتِ لبانت، خورشیدی پنهان شده..
یادت نرود که لبخندت جهانی را روشن می‌کند...یادت نرود پسر جان..
یادت نرود جانِ من ، یادت نرود..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
24 آذر 91 17:46
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5