ღمن و عليرضام و♥ღدخترِ ماه ღ♥ღ

يلدا دونفره

1392/10/1 21:58
نویسنده : one mam and one wife
198 بازدید
اشتراک گذاری

در اغوشم که میگیری انقدر ارام میشوم که یادم میره باید نفس

بکشم.... دوستت دارم عزيز دلم..

خيلي زيباست شبي كه باتوام و چقدر ذوق زده مىشم از دقىقه اى بىشتر کنارهم بودنمان.... دىشب بهم گفتى ما بدون هم. چى به سرمون مىاد؟؟؟؟؟؟ و من بهت زده فقط بهت نگاه کردم.... گفتى مىترسى...من هم ترسىدم..اما تو و عشقى که بهت دارمو به خداى بزرگم مىسپارم....زندگى من توىى....عزىزدلم بالاخره ارومت کردم وتا صبح اروم خوابىدم... خداىااااااااااااا اىن خوشى هارو از ما نگىر.الهى آمىن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله لیلا
6 دی 92 18:41
با سلام اگر به دنبال محیط آموزشی و سرگرمی برای بچه ها هستید. می توانید از سایت آموزشی خاله لیلا برای کودکان استفاده کنید امیدوارم در کنار ما لحظات خوب و خوشی را سپری کنید. با تشکر خاله لیلا