ღمن و عليرضام و♥ღدخترِ ماه ღ♥ღ

تو...تو..بازم تو...عاشقانه هایم برای تو..

1392/5/26 23:16
نویسنده : one mam and one wife
181 بازدید
اشتراک گذاری

بگــــذار رویاهایم همین که هســــت بمـــــاند ،
 همیـــن قـدر خاص ، همیـــن قدر خواستنــی ،
 همیـــن قــــدر پُرِ احساسِ
 من از ســردی واقعــــی حضـــــورت می ترســــــم ،
 میمیـــــرم ....
میان همین رویا بمـــــــــان ،
 همه قــرارهایم با تــورا فسخ می کنم
 امــا
 همان بتی که در قلب من ، ساختـــه ای ، همان بمـــان ؛
 شاید
 بــــرای اینکه همیشه عاشق تـــو باشم ،
 و برای عـــاشق مــاندنم ،
 بایـــــد همیشه تـــــــــورا نداشتــــه باشم ،
 همیشه در قلب من ،امــــا نه در کنــار مـــــــن....باش

 و من را همین بس که همیشه به دیـــداری بیاندیشـــــم که هرگـــز اتفاق نمـــی افتـــــــــد....

سال ها بعد می فهمی
 آنچه به تو بر نمی گردد

 جوانی و زیبایی ات نیست

آنچه به تو برنمی گردد

 منم که تو را

 پیر و زشت هم

 می پرستم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)