ღمن و عليرضام و♥ღدخترِ ماه ღ♥ღ

مرگ من.

1392/3/23 0:35
نویسنده : one mam and one wife
166 بازدید
اشتراک گذاری

کاش می شد...آدم گاهی به اندازه ی نیاز،بمیـــرد
بعد بلند شود
آهسته آهسته خاکهایش را بتکاند
گردهایش بماند
اگر دلش خواست،برگردد به زنـدگی....دلش نخواست،بخوابد تا ابــــــــد..........

 این روزها که می گذرد غم عجیبی به دنبالم میاید...خسته و پریشان حال....برای که و برای چه نمیدانم...تو هم تحملم میکنی اما خودم طاقت خودم را ندارم.....از این ادمها عجیب دلگیرم..........از این بندگان خدا.....خدایا از بنده هایت گله ها دارم.....کمکم کن....صبرم بده...هرچه غسل صبر میکنم دعا میخوانم  افقه نمیکند....طاقتم طاق شده و صبرم کم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

می خوای تولد بگیری؟؟؟ آره؟؟؟ بیا...
23 خرداد 92 0:58
می خوای تولد بگیری؟ از آلان داری فکر می کنی براتولدش چه کار کنی بهتره؟؟؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
aramin
25 خرداد 92 22:55
عالی مینویسی عزیزم ،واقعا سبک شدم از خوندنش ،موفق باشی گلم