ღمن و عليرضام و♥ღدخترِ ماه ღ♥ღ

با تو دنیا بهشته...

1392/2/25 23:52
نویسنده : one mam and one wife
210 بازدید
اشتراک گذاری

چــــه نیازیست که انسان ماشین زمـــان بسازد!!؟ وقتی میشــــه آهنگی را گوش کنی و به همان لحظـــــه ها ,دقیقاً به همــــــان لحظه ها پـــــرتاب شوی....

دلم میخواد بیای پیشمون مامانی تا دنیامون  رنگی شه...niniweblog.com

دلم میخواد همه چی تموم شه...niniweblog.com

دلم میخواد شبا اروم و راحت بخوابیم...niniweblog.comniniweblog.com 

دلم میخواد با هم بخندیم ..انقدر زیاد که دل درد بگیریم...niniweblog.com

دلم اون لحظه هاییو میخواد که با هم غذا میخوردیم و تو میگی اشتهات چندبرابر شده و من غرق لذت میشم...niniweblog.com

دلم میخواد یه عالمه اذیتت کنمniniweblog.com

و هزاراااااااااااااااااااااااان هزاااااااااااااااااااااااااار کاری که با تو دنیارو برام بهشت میکنه.........

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بانوی سبز
3 آذر 91 0:52
دوست خوبم توی وبلاگ من مطالب اموزشی خوبی به صورت رایگان برای مادر وکودک نوشته شده در حال حاضر اموزش دیداری وشنیداری انگلیسی برای کودکان همراه با کاردستی حروف ارائه شده خوشحال میشم سر بزنی ومرا جز دوستانت قرار بدی www.blog.ninicenter.com
مامانه پانته آ
3 آذر 91 12:53
عزیزم پس چرا تو و عشقت پیشه هم نیستین؟ رفته مسافرت؟


نه...به دلایلی دور شدیم....((